tidig morgon för mig

hej!

klockan slog 7 för drygt 10 min sen och jag är redan klar!
jag är påklädd och sminkad. jag äter min frukost nu men är klar snart. sen är det bara borsta tänderna.
tidig morgon va? jag brukar bli klar 25 över sju, och då borsta tänderna..

men iallafall. under dagen nu så har vi först idrott på morgon (älskar idrott på fredagar!) och sen har vi lite prat om nästa vecka, sen är det drama och sen lunch,  eller tvärtom? men sen så är det slöjd! jag har ju syslöjd, och nu är vi bara tjejer där. :) mysigt!
skolan slutar 13.20. efter det går jag ner till stan och och köper lite grejer som behövs.
ni får se det när jag är hemma, eller imorgon.
jo juste! vi ska få en överraskining idag på lunchen. så här är det, vi slänger mycket mat på vår skola, så om vi elever i snitt slänger max slänger 30 gram per person efter när alla har ätit så får vi en stjärna. och när vi har fått fem stjärnor så får vi en överraskining. :)

nu måste jag äta upp så jag kan gå och borsta tänderna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback