Torsdag morgon

Gick upp fem i halv sju.
Håller nu fortfarande på att göra i ordning mig men har gympa på morgonen så det är ju ingen idé att fixa håret så mycket. ;)
Idag vet jag inte när vi slutar men ganska tidigt.
Efter skolan går jag hem med Emma och vi gör väl något mysigt. :)♥♥
Sen är det badminton, jag har träningsvärk som var mer igår sen i tisdags och eftersom vi kör fys på badmintonen så kommer jag vara död imorgon!
Juste! Imorgon ska jag först till stan, sen göra iordning mig till discot. Allt det görs med några tjejer i klassen. Sedan blir det förfest hos några tjejer och sen går vi till discot.
Mysigt! Pojkvännen kommer nog med. ;)
efteråt blir det nog att sova över med några.

Hörs


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback