träningsvärk? here i come!

ja badmintonen var utmattande och jobbig!
fys, fys och mer fys.. det känns bra att göra det ändå, för man blir ju bättre av det!
även kul att jag känner att träningsvärken börjar komma, destå snabbare den kommer destå mer muskuler har man. 
jag och emma gick även hem från badmintonen. av egen vilja faktiskt. ;)
det var riktigt skönt att gå i den svala luften på kvällen. 
jag kom hem för 20 min sen så jag ska äta mat nu. efter det gå in till duschen och inte röra på mig mer idag.
det är lite konstigt, men jag går inte och lägger mig så sent men är ändå jätte trött på dagarna. ibland känns det som jag har sömnproblem.. men det kanske bara är utmattning? 

det kommer mer inlägg imorgon, tidsinställda också!


JAG VILL TILLBAKA!! NU!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback