ajdååå

jag vet, jag har inte bloggat sedan 12 juni, alltså 11 dagar.
men jag tycker det är skit trist att blogga! det är sååååå tråkigt! 
jag har ingen som helst lust för det just nu, speciellt inte under sommarlovet! 
så ja, jag slutar nog kanske att blogga under sommaren, vi får se. 
men imorgon, tidigt, så åker jag och mina goa fotbolls tjejer upp till norrköping! 
 
där ska vi iallafall på en veckas fotbollsläger, på stadium sports camp! taggar sönder! dock har jag inte packat, borde nog ta och göra det nu? 
så fär stannar jag i en vecka, sedan är det lite ouppgjorda planer som kanske sker efter det.. ;) 
och så ska jag till sommarstugan, och andras sommarstugor. tyvärr inget utomlands under sommarlovet. 
men jag klarar mig lika bra! :) 

om jag har fått lite blogglust under några veckor kanske jag kommer tillbaka! 
vi får hoppas på det bästa, vad det nu är? 

jag kan väl bjussa på en bild eftersom det kommer vara tomt här ett tag, right? 
 


det är mina hörlurar som jag har fixat och trixat med! jag började i torsdags men orkade knappt en timma.. 
så jag gjorde lite idag också. och så, voilá! så ar dem plötsligt klara! rätt nöjd, men pärljacket syns ibland är det lite synd. men men, man får se det posetivt! 
 
kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback