Bloggen sjunker

Känner att min bloggning suger. Orkar seriöst inte blogga.
Dock är min statistik den samma och håller sig på en bra siffra!

Nu sitter jag i alla fall i soffan och myser med Ella! ♥♥
Vi tittar på Melodifestivalen. Trots att jag bara har tittat 1 1/2 gång innan så är det kul!

Igår var jag på basket matchen med Ella och Clara! ♥♥ vi träffade Oscar, Kajsa och Louise där :)

Efter det sover jag över med Clara och Emma f ! ♥♥

Idag gick Emma f hem tidigt och Ella kom! ♥♥
Då var jag Clara och Ella, vi gjorde massa saker, men tittade mest på one tree Hill säsong 8 eftersom Ella är så snäll och lånade ut den till mig! ♥♥

Fick nyss besök av sami och hans kompis som kom till mig och Ella och bara pratade lite. ;) trevligt! ♥

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback