I'm back! ✌

Nu är den här tjejen tillbaks på bloggen efter 6 dagar!



Jag kom hem i söndags eftermiddag men har inte hunnit eller orkat göra något inlägg. Jag tänkte göra något igår under dagen men jag hade planerat att det första inlägget skulle vara ett sånt här "vad som har hänt" inlägg och då hann jag inte det.

Eftersom jag uppdaterade ofta i New York så får ni bara en kort så kallad utvärdering där ifrån.

Det blev en helikopter tur, mycket shopping, knicks match, massor av och en stor upplevelse!

I Karibien så var det runt 30 grader varmt, solsken varje dag, lite regn i Dominica och det öste ner i barbados.
Vi simmade med delfiner, åt middag med andre kaptenen på båten, shoppade, solade, badade, och mycket mer!

Vi var i new York med bara familjen och i Karibien var vi även med en av mina mostrar, hennes man, och tre av mina kusiner. De är alltså en familj.

När vi kom hem var klockan halv 3 i Sverige men jag hade ju ställt in mig på att det var frukost tid...
Så igår i skolan hade jag jet lag. Ni som aldrig har haft det och det gäller 5-7 timmar, det är super jobbigt!

Igår efter skolan gick jag ner till stan med två godingar Alva och Karin!♥♥
Vi filade först på viskan och när vi gick därifrån så frös vi så mycket att vi gick och satte oss på bakgården för att bli varma. Haha!

Jag tänkte lägga ut en veckan planer ikväll. Vad sägs om det?

Jag hör av mig snart igen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback