Nationella prov- matte...

På morgonen har jag först gympa, sen nationella prov i matte..
Känns inte så härligt. Hoppas jag klarar mig någorlunda!


Efter skola är jag nog med Emma!♥♥
Men jag ska inte på badmintonen för att istället ska jag på basketen. Men jag vet inte hur Emma gör faktiskt


Igår var jag på stan med Louise, Olivia och Clara! HAHAHA fy vad mycket vi skrattade! Men jag hittade iallafall 2 tröjor. Men den ena ska lämnas tillbaka och byta ut den för att mamma märkte att det var sönder redan i affären :(
Sen gick vi ner till klubbstugan och provade lite tränings ställ.
Jag köpte en tröja och fotbollsstrumpor eftersom jag redan har det andra.
Det ska komma om ca 2-3 veckor torkar det var?
Behöver även köpa nya fotbollsskor, så om någon vet några fina är det bara att säga till! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback