Saturday

Lördag idag. Helgen är nästan redan förbi redan!

Igår i Ulricehamn hade vi det jätte bra!
Det var några som åkte för första gången och jag kan bara säga att de var super duktiga! ♥

Efter Ulricehamn gick jag och Emma ner på stan för jag skulle köpa nya gympa skor, ny tröja och mer. Och allt blev köpt!
Faktiskt väldigt nöjd! :)

När vi kom hem kom Clara och Emma f och vi gjorde i ordning oss till discot. Mysigt! Dock var discot inte lika bra..

Idag när jag vaknade så städade jag lite och fotade lite med Clara sedan! Vi hade fått lite insperation från en annan blogg men det blev bra! :)♥

sedan klockan ett var det fotbolls träning, bara match tills cupen imorgon.
Skit kul!

Snart ska jag vara med vanja och ikväll ska vi på fest. Sedan sover vi över! ♥
Imorgon bitti kommer mamma och hämtar mig ifrån vanja för att jag ska på cup till ulricehamn!
Tagga tagga tagga!

btw. hade HELT glömt av bilderna från resan! Jag har faktiskt inte suttit vid datorn mer än 3 gånger på 2 veckor.. Så jag har helt enkelt inte tänkt på det eftersom bilderna finns där ;)
vi hörs!

bild1: i bussen med Emma och Johan till Ulricehamn ♥

bild2: coola grabbar i backen ♥ (Jonathan, Otto & August)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback