Uhamn! 👌

Aj aj aj..

ingen bloggning pÄ 2 dagar (!)
Jaja.. Blogglusten kommer vÀl snart eller? :)

IgÄr var jag pÄ stan med massor av kompisar! Vi fikade, shoppade och gick sedan och spelade fotboll.
Lyckad dag! ♄

Idag gick jag och Emma ner pÄ stan för jag hade lite saker att titta pÄ.
Sedan trÀffade vi tvÄ killar och gick till viskan.
EfterÄt var det dags för badminton.
Jag kan sÀga att efter att inte har spelat pÄ det veckor jag har varit bortrest, sÄ suger jag helt enkelt!

imorgon blir det Uhamn med klassen för lite slalom skidor! Über kul!
Jag Äker slalom utomlands, oftast i alperna varje Är. Förutom detta eftersom vi Äkte till NY i och karibien.
Jag kan inte pÄpeka att jag Àr bra, men iallafall att det Àr super kul!

Senare pĂ„ kvĂ€llen Ă€r det disco. DĂ„ blir det förberedelser med godingar! ♄



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback