Ulricehamn cup!

Hektisk helg dvs, ingen bloggning!


Igår var ju jag och vanja på den festen. Stannade dock inte så super länge.
Jag kunde ju inte vara ute för länge eftersom jag hade cup idag.

Cupen idag var faktiskt väldigt kul!
Fick lite ont i halsen men försökte att inte tänka på det så mycket.
Vi kom tvåa i gruppen, förlust i semifinal och sköt sedan straffar mot södra ving för att komma 3 eller 4.
Och vi blev 3:à!
Jag fick skjuta sista straffen och satte den. Jag skriver inte det för att jag är stolt, utan för att jag var så nervös.
Efteråt så skakade benen så mycket att jag var tvungen att sätta mig när och andas lugnt, det kändes som jag skulle svimma! Sedan började jag gråta av glädje.
Gud vad det var jobbigt att lägga straff.
Det var första gången jag la en straff tror jag (?)
jag har varit målvakt på andra med aldrig skjutit.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback