-rubrik-

tittade på min statistik och ser att den har sjunkigt med några läsare när jag inte bloggat under helgen.
tänkte att jag ska berätta om helgen, vill ni det? aja, ni får det hur som helst ;). 
i fredags, efter skolan, gick jag hem och packade väskan för fotboll, sen tog jag cykeln och åt lunch med calle och ellen. sen drog vi vidare till ryda för att öva till bra kompis fotbollen med klassen.
sen igår, hade min syster konfirmation, så efter den, som varade i ungefär 1 timma, så hade vi en fest för henne.
då kom det nära & kära, vi åt, barnen gjorde olika lekar, osv osv. sen var det eurovision, då gick några hem, men en familj och kusinen och hennes pojkvän stannade kvar! riktigt stolt är man över sverige nu när vi vann!
så 2013 är eurovision song contest i sverige!
sen idag då, så cyklade jag, calle och ellen iväg till bra kompis, där samlades vi på ryda kvart i 9.
sen spelade vi alla matcher i gruppen, vilket var 5 stycken. vi vann första med 5-0, andra med 4-0, tredje med 3-0, fjärde med 1-0 och sista med 3-1. då kom vi vidare till semi, där vi vann med (?) något, sen i final förlorade vi med 0-1. alltså kom vi tvåa. det tyckte jag iallafall var grymt gjort av oss! super målvakt, jätte bra ute spelare, bra målgörare, osv! älskade klass 6b ♥

eftersom jag har åkt på en förkyldning och har ont i magen, pga jag hostar så mycket, så får jag väl kämpa mig upp ur sängen imorgon! känner inte för att vara hemma!

sista riktiga skolveckan nu! tagga! den veckan som kommer efter den imorgon är ju på måndag klassens dag? tisdag, något annat sånt, onsdag är vi lediga, och på torsdag är det städ dag och mys. sen på fredag är det skolavslutning. min klänning kom med posten i fredags, men den kommer inte upp på bloggen föränn efteråt och den hålls hemlig tills dess ;).

kramar



-två bilder från underbara ven- 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback