bergdalen - fristad



egopics en timma innan matchen.
snart kommer clara och emma f! de skulle bara hämta sina saker.
men då tar vi nog och äter lite mat så vi inte dör av hunger.
vart en rätt vanlig dag förutom att vi plötsligt blev skickade till skolsyster.
då alla tjejer skulle ta livmoderhals sprutan idag.
2 gången.
eftersom jag fick ett jätte jobbigt virus efter första sprutan, dvs. mådde illa, huvud&mag värk
osv osv.
så var jag ju inte direkt taggad..
så jag satt och drog mig fram och tillbaka och varje gång hon skulle sticka in nålen, så skrek jag nej.
men efter ett tag frågade hon om jag ville ha en dextro (druvsocker) så då fick jag den och allt gick mycket bra.
gjorde väääääldigt ont i slutet, de första 5 minuterna och så fick jag huvudvärk och kände mig varm
ungefär en timma senare..
men det gick som tur över.

men nu kommer clara och emma f så jag kan inte skriva mer. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback