Dagen före en ny vecka.

Snart ny vecka, 2 riktiga veckor kvar, sen en halv vecka och under den veckan så är det skolavslutning.

Klassresa var sjukt underbar!
Lärde känna några bättre, hade otroligt kul, badade, spelade beachvolleyboll, cyklade runt hela ön osv.
Synd att klassen snart ska splittras..

Men idag var det min namnsdag!
Många grattis, fick en fin fin present av mammi och pappi och Borås levererade och gav mig solsken idag. Bättre kan det väl inte bli?
Dock känner jag att jag blir mer och mer trött nu. Sov bort över 6 timmar på dagen idag, samma igår, är alltid trött, orkar inte mycket osv. Så om jag inte får nog sömn inatt, somnar jag väl i matteboken, eller så är jag övertrött och blir hyper och helt flummig.
Ni får se presenten jag fick imorgon för jag kommer ha på mig den. Någon som kan lista ut vad det är?

Kram.


Kommentarer
Postat av: Freja

Du kanske har järnbrist?

2012-05-21 @ 08:20:03
Postat av: Freja

Grattis på mamnsdagen förresten!

2012-05-21 @ 08:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback