Här igen.

Jag vet att jag inte har bloggar på typ biljoner år.
Jag ber om ursäkt, inte för att jag inte bloggar, för det är ju av egen vilja. Men för att jag inte skrev något om "bloggpaus" osv.
Och jag har fått kommentarer och sms om att jag inte ska sluta blogga, och om ni inte vill att jag ska sluta blogga, får ni gärna skriva saker snällare. Fick även en idé, att ni som vill att jag ska fortsätta blogga, kommentera, smsa, maila, skriv på Facebook, säg i IRL, vilket som!
Men jag börjar inte blogga igen förrän jag har fått några förslag!
Har några förslag vad jag kan göra. Och om ni kommer med några förslag så får ni mina med.
Om jag nu börjar blogga igen, kommer jag mest videoblogga. Man får med mer än i en text och kan visa, prata, göra och komma på bättre och roligare saker!
Så vi ses igen när ni har lite idéer !


Kommentarer
Postat av: Nilu<3

Jag älskar din blogg!!!

Du får inte sluta!!



ag har inte några riktiga förslög elle ideer men videobloggning är ju kul!!



Bara sluta inte!!



Kramisaar min sötaste

2012-05-06 @ 14:52:38
Postat av: Anonym

Tycker inte du ska sluta blogga för din blogg är jättebra! Skulle vara kul om du bloggade lite mer om mode typ dagens outfit, visa om du har shoppat något eller så

2012-05-06 @ 18:23:08
Postat av: Clara

det skulle vara kul om du bloggade om dagens outfit, mycket bilder och vidioinlägg. kram clara <33

2012-05-09 @ 16:36:59
Postat av: Freja

Du kan göra lite this or that, visa ditt rum i ett videoinlägg, visa dina favoritplagg och snacka om vad du tycker om olika kända bloggare. Du kan också ha veckans blogg på din blogg!

Skulle också vara lite kul om du tipsade om bra smink/hårprodukter som du brukar använda och kanske ha en frågestund! Kraam!

2012-05-09 @ 19:56:11
Postat av: Freja

dagens låt, outfit, planer o mer hiss o diss!

2012-05-09 @ 19:57:37
Postat av: Ellen den bäste

Den är perfekt som den är! Puss och hej😘

2012-05-09 @ 21:43:18
Postat av: Emma:)

Du får fan ta och börja blogga igen! Tänk på stackars mig! Vad ska jag läsa? :(



Puss <3 <3 <3

2012-05-11 @ 17:26:12
Postat av: Ida:)

Hej!

Gillar din blogg väldigt mycket! Så du får inte sluta blogga!

Kram

2012-05-11 @ 17:27:03
URL: http://duvetflodda.devote.se
Postat av: Emma:)

Här igen! ;)

Videoblogga!! MYCKET!!

2012-05-11 @ 17:27:46
Postat av: Emma:)

Här igen! ;)

Videoblogga om vad som har hänt under dagen! :)

<3 <3 :***

2012-05-11 @ 18:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback