Summer feelings! ☀

Över 20 grader vid vissa tider idag!
Bara jag som är sugen på sommarlov?!
Hade shorts i skolan, skulle inte klarat mig utan!
Se efter skolan gick jag och Clara hem till henne och åt. Sen ringde vi och smsade några och vi hade vattenkrig!
Jag och Clara tänkte gå ut och springa, eftersom vår träning blev inställd, men vattenkrig var mycket mer lockande!
Så en riktigt trött, nöjd, utmattad och fortfarande blöt i håret tjej sitter i säger och bara tar det lugnt.
Ska snart äta, men är inte hungrig konstigt nog? Var inte hungrig på lunch eller kvällsmat igår, inte på frukost, lunch eller kvällsmat idag. Haha konstigt. Men min trötthet har försvunnit och Har inte varit något trött under dagen! Känns bra!
Imorgon ska jag och mamma göra lite saker. Kanske berättar imorgon.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback