30 oktober.

nerkrupen i sängen och sitter och tittar på solsidan som jag tyvärr missade i söndags.
om två dagar är det redan en ny månad! det är nu ungefär 2 månader till julafton! dags att tänka på julklappar?


idag slöade jag till klockan 3 då jag gjorde i ordning mig för att hjälpa pappa att städa lite eftersom hans jobb ska byta lokal *duktig*, haha! nej men vid 7 var det zumba dags, alltid lika kul! efteråt badade vi bubbel poolen som finns på gymmet, och duschade. sedan dess har jag varit hemma och inte gjort så mycket, städat mitt rum och mina garderober eftersom en bombnedslag hade slagit ner här i mitt rum vart man än gick. haha.

imorgon är man hurtig igen och drar iväg på morgon träning, har inte bestämt om det blir pass eller bara gymning. för er som undrar så gymmar jag alltid med mina två vänner clara och emma f.
sedan på kvällen blir det tjej mys med några tjejer. taco, godis, dricka, you name it! åh vad mysigt!

på fredag är det träning med laget, vi ska prova på att träna med ett annat lag, 99:or. tror det var fristad om jag inte minns helt fel. ska bli kul! 

jag fick även en frågan om vart jag har köpt min nya oddmolly tröja (den gröna), och jag köpte den i stockholm i en oddmolly butik, som ligger på humlegårdsgatan tror jag! 
dock är oftast oddmolly kläder, och många andra märkes kläder väldigt dyra. det är synd tycker jag. liksom man har ju inte en förmögenhet i plånboken som 13 åring ;). jag ska inte klaga, jag har ju bestämt mig att prova på barnbidrag och då får man väldigt mycket pengar, men när man väl har mycket, så försvinner dem snabbt för man tänker inte på att pengar försvinner när man använder dem. haha. det lät komplicerat, men er som är som jag och lätt bränner pengar på onödiga saker förstår nog. 

hoppas ni har en bra tisdags kväll och njuter av lovet! 


oj då de här hade jag glömt! här får ni två bilder då jag var ute och fotade en fin höst dag med mina kompisar. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh vad du är fiin!! Älskar dig och din blogg! forsätt bara med bloggen för den är verkligen awesome! Ha det bra nu sockertopp!! Satsa på att bli modell när du blir stor för du har verkligen allt som krävs!

Många varma kramar!
Erika.

2012-10-31 @ 12:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback