gossip girl

tittar på första avsnittet av gossip girl season 6. hittade den på någon sida på nätet, så tittar man online! super bra! brukar använda mig av en annan sida, men dem har inte fått in så "nytt" än. 


imorgon är det gympa i skolan, inte det roligaste. efter skolan går jag hem med clara och emma f, och drar till gymmet på kvällen. skönt att röra på sig ;)! 

fick en super gullig kommentar av en tjej som jag tror vet vem det är. vet inte om jag tänker på rätt person. men du vet ju vem du är och jag tackar dig innerligt! jag älskar sådana kommentarer! man blir så varm hjärtad!♥
puss på er mina underbara läsare!!

(blev en konstig färg på bilden men men..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback