home

åh vad skönt med lov!! 
 
jag vet att det har varit dålig bloggning, men skolan har varit mycket och jag startade lovet med en helg i stockholm! perfekt! jag köpte en tröja från hollister, en från topshop och en från oddmolly. välförkänta pengar! 

idag var jag med clara och emma, runt klockan 18 begedde vi oss till claras lillebrors innebandy träning och tittade. så sött när små sötnosar springer runt! haha.
nu befinner jag mig i soffan med datorn i knät. jag bestämde mig för att orka göra ett inlägg. 

imorgon blir det zumba! jätte kul! 
jag vill inte göra inlägget för långt så ni inte orkar läsa, så ha det bra! 

tröja - odd molly    jeans - dr.denim 


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vart köpte du din odd Molly tröjan ?❤

2012-10-30 @ 17:57:49
URL: http://ingridaleixo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback