Klippning, skor och jeans!

Man blir ju lite irriterad när man gör ett inlägg och har lagt ner tid på det och så kommer det aldrig... Synd.

Iallafall, just nu sitter jag och tittar på gossip girl. Innan tittade jag på det nya halloween avsnittet av pretty little liars.
Åh.. Jag skakade under hela och skakar typ fortfarande!! L Ä S K I G T ! Men jag tycker ändå att ni ska se det ;)

idag efter skolan gick jag till stan. Först gick jag in på scorett och då hade Johnny bullsen jag hade väntat på i biljoner år ! Sedan gick jag iväg till min frisör och klippte mig. Dock tyckte jag det var lite kort.. Men min syster sa att hon inte såg någon skillnad med "kortheten", så det hjälpte mig lite mer med att trivas med det.
Sedan gick jag vidare till en annan affär och köpte ett par efterlängtade svarta dr.denim jeans! Åh vad sköna och underbara det är! Rekommenderar! Hos frisören köpte jag även en sak för håret, som man tar när man har blött hår. Det kommer hjälpa mig att inte få lika lockigt hår. Det är även värmeskydd och hårfönsskydd. Ska prova den imorgon tror jag!

Bilder på allt kommer ikväll eller imorgon! Puss!

| jeans - ginatricot | tröja - oddmolly | scarf - lager 157 |


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback