påväg att bli bättre!

åh vilken underbar helg! sånna här vill man alltid ha! ♥

i fredags (jag mådde bättre och gick till skolan) så var det vanlig skoldag, förutom att vi hade simning. 
vi bastade m.m efterråt och tog lång tid på oss att göra klart oss. 
sedan tog jag clara och olivia bussen hem till mig så hämtade jag pengar. sedanner på stan, åt super gott på jensens bofhouse och ungefär en kvart efter vi hade ätit klart var det biodags!
 
tittade på bitchkram som nyss kom ut. den var jätte bra och jag rekomenderar den starkt! 4,5/5! var dock lite lite lång tråkig ibland. när bion var slut så sovde jag över hos clara! super mysigt. nr vi vaknade upp igår så skulle jag dock hem :(. och clara skulle till stan. igår eftermiddag kom emma, vi åkte till ica maxi och köpte mys. påvägen hem tog vi fel buss och fick ta omvägar och vänta länge på bussen.. tillslut var vi äntligen hemma. då åt vi, myste, film osv. sedan somnade vi inte tidigt men inte så jätte sent. 

hon gick hem för ungefär en halvtimma sedan tyvärr. senare idag ska jag och mamms baka bullar. vi kom på det i början av veckan och kände att det passade bra att ha bullar hemma att bara kunna värma upp i höstkylan med en kopp varm choklad brevid kanske? åh vad mysigt! 

jag kom nyss ut ur duschen och sitter med en turban (heter det så? när man sätter handduken på håret?) iallafall, tror ni förstår, och kör på en sminkfri dag och låta huden vila lite. 
veckan som kommer nu är sista veckan innan höstlovet! S K Ö N T !! 


Kommentarer
Postat av: Lola

Hejsan sötis!!

Jättebra beskrivnig av helgen!! Man verkligen lever sig in i din "historia"! Din blogg är verkligen SUVERÄN och jag brukar tipsa ALLA mina vänner om bloggen och de tkr också om den!! Sluta aldrig att blogga för jag och alla andra verkligen älskar din blogg!! Du är också så himla fin och underbar!!! Jag älskar ditt utseende och hela du är underbar sockertopp!

Puss och kram bästa du!

Lola.

2012-10-21 @ 18:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback