Skolfoto

Hej sötnosar!

I skolan hade vi typ bara 5 minuters raster emellan lektionerna (förutom lunchen) så jag hann inte blogga!
Och efter skolan var jag tvungen att plugga och sedan fotade jag höst bilder (porträtt) med Emma och Clara! Super kul!

Nu pluggar jag och tittar på repriser på tv program jag har missat.

Fick även mitt skolfoto, klassfoto och skolkatalog. Klassfotot kan jag säga att jag inte är så nöjd med.. Jag skulle inte lett med tänderna.. Haha den blev fail..
Mitt klassfoto blev Sudär. Det var inte den bästa bilden men verkligen inte den sämsta. I 5:an eller 6:an gjorde jag en total miss.. Jag hade Tränat in mitt leende om ni förstår och så Log jag på det sättet, men Stog i en annan vinkel än vad jag Hade tänkt mig.. Men men.. Allt är inte perfekt.

Ha en mysig kväll! Fredag imorgon!!
(Bilden blev väldigt suddig men jaja)


Kommentarer
Postat av: Emily:*

Vad fin du är!<3<3<3

Värsta modellen ju!! Är jätteavis på din skönhet!! Superfin blev du på både klassfotot och porträttsfotot!!

Grym blogg och du är grym också!

Ha det bästa sötnos!!

PUSS OCH KRAM!
Emily!

2012-10-11 @ 20:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback