Vad gör jag?

Ååh vad arg jag blir på mig själv som inte bloggar! Jag försöker faktiskt! Jag ska inte börja skylla ifrån mig, men det beror 50% på att jag har läxor osv. Dem andra 50% är för dålig insperation, inte så mycket blogglust, kompisar osv.
Det kan bli såhär att jag bloggar när jag har tid. Men jag ska försöka att bättra mig! Jag orkar inte rabbla upp dag för dag och säga i detalj vad jag har gjort under hela veckan, så ni får en snabb uppdatering om vad jag gör nu! Jag är ute på en spontan fororna! Träden är ju så fina på hösten! Hösten och våren är den bästa fotningstiden!
Jag ska snart hem och har varit ute i kanske en halv timma? Skönt att röra på sig!
Ikväll blir det plugg, premiär av solsidan säsong 3, och photoshopa lite med bilderna jag har tagit idag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback