Bad day

Sämsta dagen!
Försov mig till 7, hade alltså en halvtimma på mig att göra iordning mig, och jag skulle platta håret, vilket tar ungefär 30 eller 40 min, och så skulle jag äta, byta om och sminka mig..

I skolan var det jobbiga och tråkiga lektioner.

Jag är även super trött, förskyld osv.
När jag har ätit för lite c vitamin och är trött och är förskyld så får jag ont i ett speciellt ställe i munnen. Haha, jag vet udda. Men jag kan inte förklara vad det heter, kommer inte ihåg.

Vi har även ett no prov nästa vecka och ett matte prov om två veckor, super kul..

Jag ska plugga nu och sen städa rummet!


Hade förövrigt världens sämsta kläddag, smink dag och hår dag!!

| byxor - topshop | tröja - tessie | kofta - vet inte |


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback