ny vecka

ja nu var det dags för en ny vecka igen. jippie..
känner inte riktigt för det eftersom båda våra gympalektionerna denna veckan ska vara i skogen och orgentera, vilket inte är mitt bästa intresse. har inte heller det bästa lokalsinnet i just skogar eftersom jag tycker dem är läskiga. 

helgen har iallafall varit underbar ! det är ett plus i kanten!

som ni ser när ni kikar in på bloggen har jag gjort en ny header. jag kände att jag behövde något nytt och fräscht. var tvugnen att ha en förändring! hoppas ni gillar det :). 
jag fixade ihop den på 20 minuter i photoshop. en rätt så enkel. 

nu ska jag ta och platta håret eftersom jag har sovmorgon till halv tio imorgon, så vill jag sova istället för att gå upp tidigare och stå halvvaken och platta håret. ni förstår säkert. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback