photoshop

sa ju igår att jag skulle göra lite i photoshop och att ni skulle få tipset, men jag pluggade istället till matteprovet som vi hade idag. det var inte alls svårt och jag känner mig jätte nöjd :). 

idag slutade jag med gympa så jag och clarisen gick hem och gjorde i ordning oss för stan! vi åt på thaisilk, super mysigt! sedan gick vi runt på marknaden. sedan kom ellen och var med oss! 
vi gick runt och så satte vi oss på viskan en stund också. 
jag fick med mig ett skal hem! super nöjd! 
när jag kom hem låg ett paket på sängen, jag och mamma hade beställt en odd molly blus och nu var den här! såååå glad! älskar den! kommer bilder! 

nu får ni bilder på photoshop sakerna! precis när detta inlägg har publicerats så gör jag nästa inlägg! 
 

(hehe var tvugnen att slänga in en bild på min älskade chuck bass)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback