Saknar huvudstaden

Åh vad synd. Jag hade gjort inlägg under helgen, men inget ville laddas upp. Väldigt synd. Där har ni även svaret varför jag inte har uppdaterat.

Helgen har iallafall varit helt underbar!
Hittat två fynd, båda tröjor, en från monki och en från hollister.
Super nöjd!
Ska ha på mig hollister tröjan imorgon så då ska jag försöka få med bilder!

Idag kom jag på att jag har sovmrgon till halv tio, vilket jag tyckte var super skönt! Men det varade inte länge.. Eftersom jag kom på att jag har tandläkarbesök imorgon.. Toppen.. Precis vad jag ville!

Imorgon ska jag iallafall vara med två kompisar, en av dem slutar över en timma senare än mig så jag ska ner på stan och köpa en sak som jag behöver!
Efteråt har jag träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback