Sunday ...

Sunday, borde inte det vara en solig dag? Nej då, regn och moln.. Ingen som är förvånad här i Borås va?

Jag vet att bloggningen suger, men ska försöka få upp den igen!

Helgen har varit super! Rätt så lugn helg! Fredagen gick åt till pluggning och inte sp mycket mer, lördagen spenderades med bästa Clara! ♥ vi var med i en fototävlingen, vet inte vem som vann än! Vi åt på eest, och sovde över! Super mysigt!!
Sen idag sov vi ut, åt frukost och var med hennes småsyskon, sedan skulle jag hem, då jag oc mamma skulle till Göteborg, men det blev ändrade planer! (berättar snart varför) vi bestämde istället oss för att köpa mina efterlängtade skor! Men dem var såklart bara var i storlek 40 och 41, vilket inte är min storlek..
Sp vi åkte hem och jag har bara gjort läxor, tittat på älskade one tree Hill och tagit det lugnt. Skönt!
Jag vet att att jag har slappat nästan hela helgen, men jag har typ varit halv sjuk hela veckan, så det behövdes faktiskt!

Ja, och anledningen varför vi inte åkte till göteborg är för att nästa helg, så frågade min kompis om jag ville hänga med till Stockholm! Och det säger man ju såklart inte nej till!! Så då ska jag hänga med henne dit! Super kul!! ♥

Sovmorgon till halv tio imorgon! Toppen!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback