det jag älskar

om 40 min drar man iväg till fotbollslaget i fristad och spelar! förra söndagen körde vi rugby, hoppas vi gör det igen, det var för kul asså!
för er som inte visste så har jag och de få bergalare (99:or) bytt till fristad. varför tar jag helst inte upp. 
men i fristad är det jätte bra, det jobbiga är att det tar runt 20 min att åka dit, men det är så sjukt goa tjejer där! 

ikväll är det plugg och mys som står på listan. ska blir sjukt skönt att få sova, sover knappt något på helger eftersom man är med kompisar, men ska föröska lägga mig tidigt, så jag orkar med sista veckan innan SPORTLOV!!!! på sportlovet blir det snowboard åkning i vemdalen, skit kul! även packning och säga hejdå till vänner eftersom vi åker till turkiet 20 februari, alltså om ca 2 och en halv vecka! taggad till tusen! dock tror jag inte det är så jätte varmt, som tex i thailand, men det är mer en upplevelse resa, komma iväg från borås och bara njuta liksom. förstår ni? 

                                  /egopixar la som vanligt, haha./
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback